Back in the days..

 

HALOO BEBISAR. all goood in the hoood?
Själv mår jag geewd. Apart from that im soooo sooo tired, as usual. Sitter o snackar med Armani på msn. Lite chitchat and gossip höhö.
Glömde blogga igår, var lite busy. Men jag kan ta en lite catchup nu.

Igår åkte jag in till Kärra och träffade Andrea. Sedan åkte vi in till stan o käkade lite thaimat vid Domkyrkan, gotti namnam. Vi kollade sedan runt i lite affärer, hittade lite söta kläder. O ah. Efteråt träffade jag baby i stan. Köpte en Twister o tog sedan bussen hem till mig. Det var våran månadsdag så det var lita extra kryddigt mys hähä. Vi gick till Netto o så handlade han lite tortellini till oss två som han sen lagade. Det tyckte jag faktiskt var gulligt. O vädret var helt sjukt underbart skönt så vi njöt lite av den ute på varendan.
Senare på kvällen kom my Armanii (aka Mr. Pop) o tog det lugnt o chillade med mig och Hector.

Idaaag så vaknade jag upp med älsklingen. Åkte in till stan senare på eftermiddagen och var med Mac. Klockan fem var det dags för mig att dra vidare till Atom eftersom att man hade show. Det gick la .. bra. Var tyvärr inte så himla pepp på det som jag känner att jag kanske borde blivit, men men. KÄnner att sömnen börjar ta ikapp nu så jag borde nog hoppa ner i sängen.

Good night people out there :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0