Ca-chiiiing!

Tjoooo brooooor! Ahahah!

Drogar låten "Neighbors know my name" med Trey Songz, och jag måste bara säga att den är SÅ JÄVLA BRA! Så jävla sköööön också! Finns ingen bättre låt i mina öron. Maxad öronorgasm, ja. Man tänker också på en viss person då man lyssnar på den låten..
Denna söndagen vaknade jag då upp hos min vän. The name will remain unknown for now. Då det inte fanns något tåg så att jag kunde vara på jobbet strax innan elva, så fick jag ta ett väldigt tidigt tåg. Så då fick jag vara i stan en timma och gå runt och vänta tills jag skulle börja.. Där på stan hände något väldigt sliskigt. En gammal sliskig förbannad indie förförljde mig. Hibak kom sen efter en bra stund till min räddning, som tur var. Det blev en polisanmälan på honom så jag ska fan i mig sätta honom i skiten ska han få se. "Go fuck yourself and your three wifes you have back home!" Haha kunglig. Nej men detta är seriöst. Såg ju honom efter sju timmar efter att ha varit på jobbet, och då förföljde han mig still.. Det börjar bli lite nojjigt och creepy. Så jag hoppas polisen hittar honom så att jag kan pajja den pedofilen! Jaja..
Jag och min brooooor Hibak drog sen till jobbet och hade en föööör flummig dag hahaha! Fick kramp i magen så mycket jag skrattade idag. Störttrivs på ProVoice! Love it. Idag tjänade jag även in en herrans massa pengar då jag sålde chockerande mycket. Nu hoppas jag då alltså att min coach inte är lika arg på mig för frånvaron då jag tagit igen lite. Jag ber till gud i alla fall. Be för mig kära vänner.

Funderar på att sitta och glo på Excorsisten 2 nu, men är lite skeptisk.. Vågar jag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0