flipmode in this bitch

Hallå hallå!

Det var inte går så att säga! Har haft en ganska lång bloggpaus nu då jag inte orkat, inte haft tid, eller a framför allt.. jag har inte ens tänkt på att jag haft en blogg. Jag har lovat varje gång jag kommit tillbaka från en bloggpaus att jag ska hålla en bättre uppdatering och ditt o datt, för det har jag verkligen velat. Men som man ser så har det inte gått så där jättebra.

Jag har nyligen varit på en mediterranean cruise tillsammans med min familj, Lindqvist's och min kusins familj. Skeppet som vi färdade med hette MSC Musica.. och ja vad ska man säga? State of the art. Det var som en helt annan värld på båten, no kidding. För varje dag som gick där på skeppet, så försvann all existens utanför den mer och mer för mig. Saknar det goa gänget därifrån! But what happened in Musica, stays in Musica.. Ahahah..

Så vad har jag haft för mig sen jag kommit tillbaka från resan? Nja, inte så mycket faktiskt. Jag har mest suttit här i det tråkiga jävla Sverige och haft en tragisk tristess. Jag börjar tro att man kan dö av det. Har även planerat på att åka utomlands någonstans efter sommaren. Det blir nog Filippinerna, Italien eller kanske en kryssning igen. Vi får se hur det blir med det. Jag håller i alla fall på att jobba upp pengarna för det hos ProVoice, som by the way är en supergo arbetsplats. Trivs verkligen stort! Där kommer jag spendera en stor del av mitt sommarlov då jag kommer att jobba mycket. So thats my plan.

Nu ska jag ta och kolla på filmen Paul. Kanske kan dra en snabb recension om den efteråt :)

kisses to you bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0