Friday baby

Idag skulle jag egentligen kicka till jobbet men när jag var uppe i natt till klockan fem för att färga mitt hår.. så kände jag mig inte så där jättetagad inför att jobba idag. Var huuuur trött som helst när jag vaknade, så jag sjukanmälde mig och nu sitter jag här. Jag färgade mitt hår rött, men det blev inte någon jävla synlig skillnad. Jävligt besviken! Jag får ta och köpa ny hårfärg och färga mig igen, men denna gång ska jag inte göra det själv då jag vet hur det kommer resultera.
Just nu sitter jag och väntar på min styvpappa för han ska skjutsa mig till Lerum, hos mitt dickhead Janesza ♥ Vi ska nog chilla mest och kanske baka en tårta till Mae. Yupp! Slaggar nog där också. Här har ni även mina betyg inför åk. 1! Enjoooooy.
Slänger upp en låt till er som får mig att tänka tillbaka till Filippinerna.. Taggar inför resan!!

Jay Sean - Do you remember





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0