Getting ready for diet and hardcore situps

Sitter här i min ensamhet och funderar.. har tråkigt. Jag kom för en liten stund sen hem från chillkrök-kvällen hos Carlos med jobbet. Det var faktiskt riktigt riktigt trevligt och chill! Jag har världens goaste arbetskollegor kan man lugnt säga. Det blev enooormt mycket mat.. Flintastek, kyckling, pommes, potatissallad, majs m.m. Min mage kommer inom kort snart spräckas, believe me. Och jag tog också och vägde mig hos Carlos. Fy fan för 61 kg. Det är inte okej någonstans. Hell to the no. Inte för mig i alla fall. Så nu har jag bestämt mig för att köra hundra situps varje morgon och kväll för jag ska fan ner till femtio kilo igen!
Nu ska jag kolla på en film, HA DET GÖTT HEJ!


Dickhead, Nickis, Fuckhead ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0