iPhone ♥

Nu har jag äntligen fått min iPhone 4! Är lyyyyyyyyycklig nu! Mitt liv är fulländad! AHAH :D
Är dock lite besviken på att abonnemangsflyttet tar så himla låång tid. Jag kan inte börja använda telefonen förrän nästa vecka.. så det känns ju lite mindre bra så att säga. Jag är nöjd med Tele2's priser, abonnemang, kundservice och leverans, hittills. Fast det här med att man ska vänta så lägne på att man ska kunna börja använda sitt nya simkort för att de ska flytta Comviq kontant till mitt nya abonnemang, är ju ett helvete för en ivrig flicka som väntat tillräckligt på sin iPhone med sitt korta stubin. Det ska ju kunnas använda på en gång anser jag va. Eller, att de vid önskemål skickar med ett annat kontantkort (micro-sim som funkar hos iPhones) om man begär det, så att man kan använda det tills det nya sim-kortet börjar funka. Hade inte det varit smart? JO.

//IVRIG FLICKA MED KORT STUBIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0