Ridin solo

Hello!

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar då jag inte varit hemma och haft lite skit på mig. Men nu ser det lite ljusare ut så då kan man nog säga att det är lite bättre. Sitter hemma just nu och funderar på vad jag gjort idag. Och jag har då kommit fram till att jag inte alls har gjort något speciellt denna jävla midsommardagen. Har sovit bort hela dagen, varit med Hector, och bara tagit det lugnt. Festlig dag va? Juste ja, eftersom jag och Hector sällan kommer överrens och behöver förbättra på oss båda.. så är vi numera inte tillsammans. Vi har dock kommit överrens om att jobba på vad vi behöver ändra på oss själva, ge varandra lite distans, och då vi känner att vi har gjort de sakerna, så kan vi nog kanske bli tillsammans igen. Så ja.. så är det! Det känns skönt att jag har kunnat prata med honom om detta och det känns faktiskt inte så illa som jag trodde att det skulle bli. I'm riding solo baby. Han och jag kommer nog förmodligen vara rätt tighta ändå, då han har varit den närmaste personen till mig i typ tre år..

Om några dagar ska jag förresten få en iPhone 4! Uh huh, YOU GOT THAT RIGHT! Är så himla lycklig just nu. Den byter plats med New York resan då jag inte kom med på den ♥
Nu ska Kimmy städa sitt rum och därefter det sätta på en b-rulle.
Fred ut, motherlovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0