Sliten flicka

Är tröööööttt! Suttit på mitt arsle sen elva på morgonen till sex på kvällen med ett par tighta jävla hörlurar runt min skalle och tjötat hål i huvudet på kunder med min ytterst jobbiga röst om att det ska köpa fula kallsonger. Vilket jävla skitprojekt jag jobbar med alltså.. Vem vill köpa det egentligen? Men konstigt nog så finns det hjärnknullade människor som nappar på det, så why not? Ca-ching!
Skulle egentligen suttit kvar på cafét med Wendy & Co men då jag kollade upp med min styvpappa här hemma om vad det var för mat, så sprang jag hem, hungrig som jag är. Kycklingvingar!
Ska sitta och chilla nu, kolla på filmer antagligen, eller bara sitta ute på altanen och njuta av solens värme. Den kommer inte ofta kan jag säga.
Här får ni en låt som den snygga coachen på jobbet har haft på högtalarna idag. Tung e den!


Jeremih - Down on me featuring 50 cent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0