VILL DÖ

Jag har ingen aning om varför jag ens sitter vid datorn nu, eller varför jag ens orkat gå in på blogg.se för att kasta in ett inlägg. Men jag gör det ändå mm! Jag är trött, har ont i huvudet och vill bara lägga mig ner i min säng och dö. Att jobba som telefonförsäljare är inte slitsamt - nej. Fast efter ett par timmar med hörlurar på huvudet och tjöt med jobbiga människor om att det ska köpas kalsonger och strumpor, så börjar tålamodet och mitt humör brista.. Ska dock inte klaga så mycket, för jag har världens bästa arbetskollegor och har alltid kul på jobbet med dem!

Igår efter jobbet åkte jag till Angered Centrum och mötte upp Rayman. Han skulle köpa ut cigg till mig, och då jag satt på vagnen på väg in, så kommer jag på att jag glömt min plånbok. Så typiskt.. Förlåt ännu en gång för det vännen! Sedan efter det tog jag bussen upp till Trädgårdsgärdet och satt hemma hos Marivic och snacka skit tillsammans med Dickhead, Joyce och mamma. Trevligt, trevligt. Vi var nog där ett bra tag, men sedan vid ett eller två någon gång på natten så kickade vi hem, och mitt Dickhead sov över hos mig.
Vi vaknade vid förmiddagen någon gång och så åkte vi bägge in till stan, och gick sedan skilda vägar. Jag mot jobbet, och dickhead mot Lerum.

Asså neeeeej... nu orkar jag faktiskt inte skriva mer så jag avbryter här mitt i allt. Dödstrött, det är inte hälsosamt, skojar inte.
PUSS, HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0